Чт, 28.03.2024
Композитор
Меню сайту

Категорії каталогу
Публіцистика [63]
Все що могло би бути у журналах чи газетах
Наукові статті, матеріали конференцій [12]
Афоризми [3]
Українська мова [9]
Митці про українську мову. Цитати, есе.
Відкриті листи [4]
Мова в опері [3]
Пошук
$
Статистика
Посилання
Українська рейтингова система статистика Яндекс.Метрика
Головна » Статті » Статті » Публіцистика

Розкрутка концерту - афіша
<-- ідея концерту

Важлива частина піару будь-якого концерту - афіші. Власне, як правило, це основний (а частіше чомусь єдиний) спосіб оголосити світові про те, що Ви збираєтеся влаштувати чудовий концерт. Насправді, це лише один з багатьох способів піару, але, готовий погодитися, важливий. Тому до створення афіш слід поставитися відповідально.

Найкращий варіант - це дизайнерські афіші. Подивіться, наприклад, як їх робить Олександр Васін. Якщо грошей на дизайнера немає - можна спробувати почаклувати самостійно. Однак тут є дуже важливий момент. Якщо Ви впевнені в своєму смаку - пробуйте експериментувати. Якщо ні - краще обмежитися стандартними варіантами.

В наших краях можна згадати знов-таки афіші Nostri Temporis або надзвичайно своєрідні афіші театру "Дах" (П.Б.)

Для початку можете завантажити мій дуже консервативний варіант афіші концерту
«Рославець-тріо» у форматі RTF. Я завжди роблю афіші в MS Word, після чого йду з роздрукуванням у найближчу копіювальну контору і прошу відксерити мені штук двадцять таких афіш у форматі А3. Дві-три можна зробити кольоровими, решта - чорно-білі. Можна і зовсім обійтися тільки чорно-білими. При нинішньому рівні цін (принаймні, в Москві) самий бюджетний варіант поліграфії обійдеться рублів у триста-чотириста максимум.

Пам'ятайте, що будь-яка афіша - дизайнерська, зроблена на коліні, кольорова, чорно-біла - будь-яка, повинна з максимально далекої відстані (люди можуть і не підійти розглядати саме Вашу афішу) швидко і чітко відповідати на три питання:
«Де» «Хто?», «Що?».  Де концерт, хто грає і що грає. Відповіді на ці питання не повинні губитися серед дизайнерських вишукувань, а вся інша інформація - цяцянки, які не так важливі. Завдання будь-якої афіші - привернути погляд і загострити увагу на сильних сторонах Вашого концерту. Зацікавити, простіше кажучи. Афіша, яку я запропонував для скачування, зроблена за стандартним принципом, який використовується вже років сорок мінімум. У Московській консерваторії існують спеціальні художники, які малюють афіші фарбами - і малюють вони їх так саме тому, що цей принцип працює краще за все.

До речі сказати, ті афіші, які розвішує зараз Московська філармонія, звичайно, красиві, але вони зроблені так, як прийнято робити в популярній музиці, оскільки найчастіше слухачі знають виконавців в обличчя. У класичній музиці виконавці далеко не завжди добре відомі візуально, саме тому використання фотографій музикантів при піарі класичних концертів - не найкраща ідея. А вже якщо на афіші такого концерту малюнок виконавця займає більшу частину корисної площі - скажіть
«пока» половині Ваших потенційних слухачів. Мало у кого є час і бажання з'ясовувати, чия це рожа намальована на черговому стовпі.

Окремо слід приділити увагу питанню розклеювання афіш. Тут все залежить від того, де Ви живете. У Москві я можу навскидку назвати кілька місць, де афіші має сенс повісити. [...]

Щодо Києва тут варто перелічити музичні Виші - Консерваторію, КССШМ, Муз. училище, і напівмузичні - Пед. інститут, Академію керівних кадрів, Дитячу академію і Універ культури. В останньому закладі слід вішати на 8-9 поверхах, музиканти водяться лише там. (П.Б.)

Якщо Ви живете не в Москві, тоді Вам доведеться самостійно зрозуміти, де можна зустріти Ваших потенційних слухачів. В основному, це концертні зали, навчальні заклади, музичні гуртожитку або готелі, де регулярно зупиняються музиканти, а також місця роботи артистів (репетиційні бази оркестрів, філармонії і т. П.). До речі, не забудьте повісити афішу поруч з тим залом, у якому Ви збираєтеся грати - дивно, наскільки часто оголошення про концерти на тому чи іншому майданчику з'являються ледь не прямо на день концерту. Пам'ятайте, що в кожному залі є свої завсідники - дуже ймовірно, що їх зацікавить і Ваш концерт.


Це повною мірою стосується наших Будинку актора, Будинку вчених, Будинку вчителя (П.Б.)



Джерело: http://www.lifanovsky.com/2006/05/15/raskrutka_kontserta_afisha/
Категорія: Публіцистика | Додав: composer (22.12.2010) | Автор: Борис Ліфановський
Переглядів: 1095
Усього коментарів: 0

Добавлять коментарі могут только зареєстрированные пользователи.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright Півтон Безвухий © 2024