Чт, 14.12.2017
Композитор
Меню сайту

Категорії каталогу
Публіцистика [48]
Все що могло би бути у журналах чи газетах
Наукові статті, матеріали конференцій [9]
Афоризми [3]
Українська мова [8]
Митці про українську мову. Цитати, есе.
Пошук
$
Статистика
Посилання
Українська рейтингова система статистика Яндекс.Метрика
Головна » Статті » Статті » Публіцистика

Розкрутка концерту - вступ
Кожного разу, чуючи, що чий-небудь концерт пройшов у напівпорожньому залі, я дивуюся. Упевнений, що якщо на якісь з моїх концертів приходило мало людей, то це виключно з тієї причини, що я полінувався з розкруткою. У принципі, для мене особисто це не така вже й велика проблема, оскільки всі камерні концерти, в яких я зазвичай беру участь - безкоштовні. Однак, кілька разів я для власного інтересу (і для інших людей, не для себе) пробував піарити і комерційні концерти. Жодної принципової різниці тут немає: якщо існують люди, яких з тих чи інших причин цікавить даний концерт - вони будуть готові заплатити за вхід. Головне, щоб існували такі люди. Або, що ще цікавіше, щоб хтось пояснив людям, що насправді вони хочуть піти саме на цей концерт. ;)

Так чи інакше, є певна кількість необхідних заходів, які будь-який музикант (або піар-менеджер) просто зобов'язаний зробити - якщо, звичайно, хоче побачити на концерті публіку. В принципі, рівень затратності таких заходів залежить виключно від наявного в розпорядженні бюджету. Якщо фінанси дозволяють, можна розгорнутися на всю котушку. Якщо ні - розмір вкладень може бути значно нижче нинішнього
офіційного прожиткового мінімуму. При грамотному підході можна збирати аншлаги, витрачаючи на це зовсім скромну суму.

Крім того, є дещо, чого можна й взагалі не робити (більшість музикантів саме так і роблять). Хоча різні нестандартні або просто рідко вживані прийоми можуть привести на концерт набагато більше публіки, ніж зможе прийняти зал.

Усе це - досить прості речі, але практика показує, що більшість музикантів чомусь нехтує ними. Мені здалося, що не зайве буде систематизувати комплекс заходів, необхідний для того, щоби будь-який концерт пройшов при максимально великій кількості публіки. Якими порадами користуватися, якими ні, а які - просто маячня, кожен нехай вирішує сам. [...] Таких рад, які не можна не дати, я нарахував сім, тому нехай все це справа називається "Сім речей, які ви можете зробити для того, щоб привести на свій концерт публіку".




Джерело: http://www.lifanovsky.com/2006/05/10/raskrutka_kontserta_intro/
Категорія: Публіцистика | Додав: composer (22.12.2010) | Автор: Борис Ліфановський
Переглядів: 524
Усього коментарів: 0

Добавлять коментарі могут только зареєстрированные пользователи.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright Півтон Безвухий © 2017