Вт, 24.10.2017
Композитор
Меню сайту

Категорії каталогу
Публіцистика [48]
Все що могло би бути у журналах чи газетах
Наукові статті, матеріали конференцій [9]
Афоризми [3]
Українська мова [8]
Митці про українську мову. Цитати, есе.
Пошук
$
Статистика
Посилання
Українська рейтингова система статистика Яндекс.Метрика
Головна » Статті » Статті » Публіцистика

Розкрутка - офлайн
<-- в інтернеті

Інтернетом життя не обмежується.
За наявності фантазії, в Мережі можна винайти масу способів прорекламувати себе - але реальне життя може запропонувати не меншу кількість способів.

Питання виготовлення і розклеювання афіш ми вже обговорювали у відповідному розділі, тож перейдемо відразу до інших варіантів офф-лайнового піару.

Самий банальний, але, при цьому, досить дієвий спосіб - взяти телефонний довідник і розіслати прес-реліз про концерт у всі газети, радіостанції і телеканали, які Ви тільки зможете знайти. Якщо Ви дійсно зберетеся це робити, зверніть увагу на програму концерту і його ідею. Нудний концерт з банальної програмою, що виконується музикантом, чиє ім'я нікому нічого не говорить - повз таке безжалісно пройдуть всі журналісти без винятку. З іншого боку, концерт, який «чіпляє» - це вже щось. Навіть якщо ніхто з журналістів не прийде до Вас на концерт, вони, можливо, вважатимуть за потрібне проанонсувати таку подію в своєму виданні - а це і є та мета, яку Ви переслідували: чим більше людей дізнається про Ваш концерт, тим більше народу виявиться у результаті у залі.

Приділіть особливу увагу складанню прес-релізу, як такого. Пам'ятайте, що в більшості своїй журналісти отримують десятки прес-релізів на день. Як правило, це тужливі задушливі тексти, складені за типовим зразком. Постарайтеся зробити так, щоб людина, що читає прес-реліз, написаний Вами, хоча б усміхнулася. По-перше, так Ви зробите добрий вчинок, зробивши день світліше для ближнього свого. А по-друге, завдяки цьому підвищуються Ваші шанси на те, що журналіст може вирішити якимось чином відреагувати на Ваш демарш.

Якщо Вам дуже хочеться бачити рецензента будь-якого видання у себе на концерті - спробуйте знайти його або її телефон і запросити на концерт особисто. Як правило, життя музичних критиків розписане на пару тижнів вперед, але раптом Вам вдасться зачепити чим-небудь цю людину? Варто спробувати.

У багатьох містах існують також спеціалізовані видання, присвячені виключно академічній музиці. Наприклад, в Москві існують журнал і газета "Філармонік», який виходить кілька разів на місяць і регулярно публікують анонси академічних концертів. Не полінуйтеся послати анонс і туди - подібні видання поступово завойовують повагу серед все більш широкого кола музикантів та любителів музики.



Джерело: http://www.lifanovsky.com/2006/05/18/raskrutka-kontserta-offline/
Категорія: Публіцистика | Додав: composer (22.12.2010) | Автор: Борис Ліфановський
Переглядів: 422
Усього коментарів: 0

Добавлять коментарі могут только зареєстрированные пользователи.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright Півтон Безвухий © 2017