Каленик І. В. Теоретичні аспекти формування концертмейстерських умінь майбутніх учителів музики / І. В. Каленик // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2013. - Вип. 2. - С. 50-54
У статті розкрито сутність поняття «концертмейстер», прослідковано історичне становлення концертмейстерської діяльності як окремого виду виконання, висвітлено деякі теоретичні аспекти професійної діяльності майбутнього викладача музики-концертмейстера, визначено мету та завдання підготовки студентів факультетів мистецького профілю до майбутньої професійної діяльності. З’ясовуються особливості діяльності майбутніх вчителів музики-концертмейстерів, аналізуються уміння та навички, якими повинен володіти музикант-концертмейстер в практичній роботі з учнями-вокалістами та хором. Визначається, що основою навчання є самостійна творча діяльність студентів факультетів мистецького профілю, яка передбачає оволодіння певними знаннями й навичками з метою творчого вирішення музично-педагогічних завдань. Наголошується, що уміння самостійно працювати у процесі музичної підготовки сприяє формуванню концертмейстерських умінь майбутніх учителів музики..
|