|
У розділі матеріалів: 159 Показано матеріалів: 106-120 |
Сторінки: « 1 2 ... 6 7 8 9 10 11 » |
Інтерва́лом в музиці називається відношення висот двох тонів, що визначається відношенням частот їх коливань. Якщо звуки музичного інтервалу звучать послідовно - інтервал називаєтсья мелодичним, якщо одночасно - гармонічним. Нижній звук інтервалу називається його основою, а верхній - вершиною.
Теорія |
Переглядів: 4756 |
Author: Півтон Безвухий |
Додав: composer |
Дата: 09.08.2010
|
|
Синтеза́тор — електронний пристрій, який синтезує звук за допомогою одного чи кількох електричних генераторів коливань.
Необхідне звучання досягається регулюванням властивостей електричного
сигналу (в аналогових синтезаторах), або параметрів центрального
процесора (у цифрових синтезаторах). Остаточно електричні коливання
перетворюються у звук через гучномовці (або, при потребі, навушники). |
Атона́льність (від грецької заперечувальної частки а і тональність)
в музиці — термін, яким позначають музику (найчастіше ХХ і ХХІ сторіч),
що не має тональності.
Теорія |
Переглядів: 1758 |
Author: Півтон Безвухий |
Додав: composer |
Дата: 09.08.2010
|
|
Додекафо́нія ( грец. dodeca — дванадцять; phone — звук) — метод композиції на основі дванадцяти тонів, які співвіднесені лише між собою.
Теорія |
Переглядів: 2326 |
Author: Півтон Безвухий |
Додав: composer |
Дата: 09.08.2010
|
|
Давньогрецькі лади, система музичних ладів, що використовувалась в Стародавній Греції. Розвиток цієї системи охоплює понад 500 років, починаючись від системи тетрахордів і закінчуючи т. зв. «повною системою», що включала 15 звуків.
Теорія |
Переглядів: 1975 |
Author: Півтон Безвухий |
Додав: composer |
Дата: 08.08.2010
|
|
Візантійська музика, музика Візантійської імперії —
період в історії музики, тісно пов'язаний із християнською культурою
Східної римської імперії, що починає свій розквіт в епоху правління
імператора Костянтина (306—337) і занепадає з падінням Константинополя у 1453 році. |
Григоріанський хорал, григоріанський спів — традиційний спів католицької церкви, канонізований папою Григорієм І Великим у 590—604 роках.
Історія |
Переглядів: 6008 |
Author: Півтон Безвухий |
Додав: composer |
Дата: 08.08.2010
|
|
Віденська класична школа (нім. Wiener Klassik) — художній напрямок в європейській музичній культурі 2-й половини XVIII — початку XIX століть. Представниками віденського класицизму вважають насамперед Й. Гайдна, В.А. Моцарта і Л. ван Бетховена. |
Давньогрецька музика, музика Стародавньої Греції — складова частина однієї з найдавніших музичних культур світу — музики народів Середземномор'я.
Мала значний вплив на подальший розвиток європейської музичної культури
(як через народну музику, так і через урочисту церковну). З грецької мови походить саме слово «музика» (буквально — дар муз).
Історія |
Переглядів: 5109 |
Author: Півтон Безвухий |
Додав: composer |
Дата: 08.08.2010
|
|
Миросла́в Миха́йлович Ско́рик (13 липня 1938, Львів) — композитор і музикознавець, народний артист України, лауреат Державної премії ім.
Т.Шевченка, Герой України. |
Музична нотація — сукупність графічних знаків, призначених
для запису музики. Пошуки способу знакової фіксації музики
почалися ще в Давньому Єгипті, але тривають і досі. З
розвитком музичного мистецтва і появою фігури композитора - творця музичних композицій,
музична нотація стала необхідною умовою фіксації музичних творів. |
Реквієм - стисло про жанр, тексти реквієму. |
Dies irae, переклад українською |
Диско (англ. Disco) — стиль популярної танцювальної музики другої половини 1970-их років. |
|
|
|