|
В категорії матеріалів: 34 Показано матеріалів: 16-30 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
Сортувати за:
Датою ·
Назвою ·
Коментарями ·
Переглядами
Теорія |
Переглядів: 1269 |
Author: О. Котляревська |
Додав: paleozavr |
Дата: 03.09.2014
|
|
ДІАТОНІКА (від грец. dіа — через і тонос; — тон, буквально — та, що йде по тонах) — ладова система, всі звуки якої можуть бути розташовані по квінтах.
Теорія |
Переглядів: 1488 |
Author: О. Котляревська |
Додав: paleozavr |
Дата: 11.08.2014
|
|
ВАРІАЦІЇ (В.), ВАРІАЦІЙНА ФОРМА (Варіаційній формі.), тема з варіаціями, варіаційний цикл — муз. форма, широко і стабільно культивована в єв- роп. профес. музиці 16—20 ст.
Теорія |
Переглядів: 5395 |
Author: Л. Анікієнко |
Додав: paleozavr |
Дата: 10.08.2014
|
|
Теорія |
Переглядів: 1275 |
Author: Півтон Безвухий |
Додав: composer |
Дата: 08.01.2012
|
|
Поліфо́нія (від грец. poly — багато і phone — звук) — вид багатоголосся,
у якому окремі мелодії або групи мелодій мають самостійне значення і
самостійний інтонаційно-ритмічний розвиток, зберігаючи рівноправність
голосів та незбігання в різних голосах каденцій, цезур, кульмінацій,
акцентів та ін.
Теорія |
Переглядів: 4710 |
Author: Півтон Безвухий |
Додав: composer |
Дата: 10.08.2010
|
|
Мікрохрома́тика — (від грец. μιχρος — маленький і χρωμα — колір, рос. Микрохроматика, англ. microchromatics) (також мікроінтерва́ліка, мікрото́ніка і т.і.) — звукова система, що використовує інтервали менші за півтон.
Інтервали вужчі за півтону називають мікроінтерва́лами. Звуки, що
входять в мікрохрома́тику, іноді називають мікротонами.
Теорія |
Переглядів: 1164 |
Author: переклав українською ПівтонБезвухий |
Додав: composer |
Дата: 09.08.2010
|
|
Інтерва́лом в музиці називається відношення висот двох тонів, що визначається відношенням частот їх коливань. Якщо звуки музичного інтервалу звучать послідовно - інтервал називаєтсья мелодичним, якщо одночасно - гармонічним. Нижній звук інтервалу називається його основою, а верхній - вершиною.
Теорія |
Переглядів: 4771 |
Author: Півтон Безвухий |
Додав: composer |
Дата: 09.08.2010
|
|
Атона́льність (від грецької заперечувальної частки а і тональність)
в музиці — термін, яким позначають музику (найчастіше ХХ і ХХІ сторіч),
що не має тональності.
Теорія |
Переглядів: 1759 |
Author: Півтон Безвухий |
Додав: composer |
Дата: 09.08.2010
|
|
Додекафо́нія ( грец. dodeca — дванадцять; phone — звук) — метод композиції на основі дванадцяти тонів, які співвіднесені лише між собою.
Теорія |
Переглядів: 2327 |
Author: Півтон Безвухий |
Додав: composer |
Дата: 09.08.2010
|
|
Давньогрецькі лади, система музичних ладів, що використовувалась в Стародавній Греції. Розвиток цієї системи охоплює понад 500 років, починаючись від системи тетрахордів і закінчуючи т. зв. «повною системою», що включала 15 звуків.
Теорія |
Переглядів: 1981 |
Author: Півтон Безвухий |
Додав: composer |
Дата: 08.08.2010
|
|
Музична нотація — сукупність графічних знаків, призначених
для запису музики. Пошуки способу знакової фіксації музики
почалися ще в Давньому Єгипті, але тривають і досі. З
розвитком музичного мистецтва і появою фігури композитора - творця музичних композицій,
музична нотація стала необхідною умовою фіксації музичних творів. |
Музичний стиль - сукупність засобів та прийомів художньої
виразності, що історично склалась і відображає естетичні погляди різних
суспільних груп певної епохи або творчого напрямку. |
|
|
|