Тексти Півтона Безхвухого доступні на умовах ліцензії creative commons/share alike 3.0. Дозволяється передруковувати за умови збереження вказаної ліцензії, гіперпосилання на джерело та вказання автора. Інші тексти належать їх авторам.
У строкатій круговерті сьогоднішнього мистецького життя іноді легко розгубитися й втратити відповідні орієнтири: усе кудись летить, поспішає міниться. Довкола безліч цікавих концертів, виставок, різноманітних театральних спектаклів та інсталяцій. Утім є такі мистецькі цікавинки, які, вочевидь, шкода й гріх було б проминути увагою.
Активісти вимагають усунути ректора Національної музичної академії України імені Чайковського Володимира Рожка, який обіймав керівні посади у ЦК КПУ і балотувався у Верховну Раду від Партії регіонів.
Музика – вид мистецтва, котрий споконвічно розвивався у щільному взаємозв’язку зі словом, побутуванням й поширенням тієї чи іншої мови. І не тільки тому, що більшість музичних жанрів належить до синтетичних, де вокальний наспів нерозривно поєднується з поетичним текстом. Існують і більш глибинні контакти. Адже давно доведено, що розмовне інтонування, характерне для певного етнічного середовища, має вирішальний вплив на формування особливостей національного мелосу. Звідси зрозумілим стає велике значення мовної стихії для становлення музичного мистецтва будь-якого народу, в тому числі й українського.
У роботі проаналізовано найбільш показові твори сучасного Донецька - пісню «Великий Донбас», що визнається в окупованому Донецьку «гімном ДНР», а також симфонічного твору Д. Мілки «Пассакалия памяти жертв Новороссии», виявлено спецефічні риси вказаних творів та запропоновано введення в науковий обіг нового терміну - «ватний симфонізм»
Джерело: Донецький вісник Наукового товариства ім. Шевченка. -Т. 43. - Донецьк, 2017. - с.195-202
Метою цієї доповіді є представлення нашого досвіду в організації проекту «Світова класика українською», що був запроваджений 2012 року під егідою ГО «Вікімедіа Україна» і на момент підготовки цієї доповіді охоплює одне нотне видання, два проведені концертні заходи, та виданий компакт-диск. Проект на наш погляд є унікальним для музичної культури сучасної України, що обумовлює його актуальність, в тому числі й для наукового вивчення українського культурного сьогодення.
Уявіть собі, що Ви сіли в машину часу і віднеслися років на 30 назад. Жовтень кінця 80-х. За вікнами похмуро. Центр Києва, столиці УРСР. Будівля Спілки композиторів. та сама, в якій свого часу зупинявся старший брат В. І. Леніна. Триває пленум композиторів УРСР. В залі – серйозна публіка – композитори, музикознавці, журналісти, люди з міністерства, люди в штатському.
Артем Ляхович. Соціальні конвенції сучасного академічного виконавства.
Сучасне академічне виконавство розглядається як конвенційна система соціальних смислів, маскованих традиційним виконавським дискурсом. Аналізуються історичні причини невідповідності виконавського дискурсу своєму предметові, встановлюються відповідності між естетичними і соціальними смислами, де перші відносяться до других як евфемізми.